BIANCA BALTI

Το 2008 έγινε το πρόσωπο της εταιρείας Missoni, το 2011 πόζαρε για το ημερολόγιο της Pirelli φωτογραφιζόμενη από τον Καρλ Λάγκερφελντ, ενώ έναν χρόνο μετά πρωταγωνίστησε στη διαφήμιση των D&G μαζί με τη Μόνικα Μπελούτσι. «Ο Λάγκερφελντ με επέλεξε, θυμάμαι, γιατί δεν ήμουν γυμνασμένη όπως οι άλλες. Μου είπε ότι έχω θεϊκό κορμί και δεν υπάρχει λόγος να το χαλάσω με τη γυμναστική», θυμάται.

Οταν τη ρωτάς τι κάνει για την εμφάνισή της, απαντά με ιταλικό ταμπεραμέντο: «Το πολύ-πολύ να κάνω ένα πεντικιούρ. Τίποτε άλλο». Η 36χρονη καλλονή ζει τα τελευταία χρόνια στο Λος Αντζελες όπου είναι παντρεμένη και έχει δύο κόρες. Είναι σταθερά αγαπημένη πολλών διάσημων φωτογράφων, μεταξύ των οποίων ο Μάριο Τεστίνο, που έχει πει γι’ αυτήν: «Η προσωπικότητά της είναι τόσο λαμπερή όσο το δέρμα της».

Συνεχίζοντας τη συνεργασία της με τη Yamamay η Μπιάνκα Μπάλτι γίνεται πρωταγωνίστρια της νέας συλλογής μαγιό Yamamay Summer 2020. «Η Yamamay μού πρόσφερε την ευκαιρία να συμμετάσχω και στην καμπάνια τους για την καλοκαιρινή συλλογή 2020 με μαγιό. Φυσικά, είπα αμέσως ναι γιατί, πρώτον, η συνεργασία μαζί τους ήταν εξαιρετική και, δεύτερον, με ενθουσίασε το γεγονός ότι πλέον η εταιρεία επικεντρώνεται στη σχέση ανθρώπου και φύσης, που στις ημέρες μας είναι πιο επίκαιρη από ποτέ. Η φωτογράφηση πραγματοποιήθηκε στο Λος Αντζελες, την πόλη όπου ζω. Αποφάσισα να μετακομίσω εδώ πριν από λίγα χρόνια θέλοντας να ζήσω δίπλα στην παραλία, με ανοιχτούς χώρους και να είμαι σε πραγματική επαφή με τη φύση, χωρίς να χάσω την αγαπημένη μου αστική καθημερινή ζωή.

Αυτές οι λήψεις έπρεπε να είναι το πρώτο μέρος του καλοκαιρινού ταξιδιού της Yamamay, η οποία στην πραγματικότητα πριν από το ξέσπασμα της πανδημίας σχεδίαζε να συνεχίσει αυτό το φωτογραφικό ταξίδι σε όλη την Αυστραλία και σε άλλες περιοχές του Ινδικού ωκεανού. Μου αρέσει το ότι η Yamamay προσπαθεί πραγματικά να αλλάξει τα πράγματα με συλλογές από βιώσιμα υλικά, κάτι που συμβαδίζει πολύ με αυτό που προσπαθώ να προωθήσω και εγώ με τη δική μου βιώσιμη μάρκα εγκυμοσύνης. Η δύναμη της μόδας είναι τεράστια αφού προσεγγίζει εκατομμύρια ανθρώπους, επομένως επιβάλλεται να ασχολείται με σημαντικά ζητήματα όπως το περιβάλλον και η επιστημονική έρευνα».

 

Είναι άνθρωπος που προσαρμόζεται στις καταστάσεις και δεν πανικοβάλλεται εύκολα. Για την περίοδο του lockdown στο Λος Αντζελες δηλώνει ότι τη βιώνει πολύ πιο χαλαρά: «Εδώ υπάρχουν τεράστιοι υπαίθριοι χώροι και δεν είναι τόσο δύσκολο να κρατηθεί η απόσταση ενώ κάνεις περίπατο. Η Μία, η μικρή μου κόρη, προς το παρόν καταλαβαίνει απλώς ότι δεν μπορούμε να βγούμε έξω ή να κάνουμε παρέα με άλλα παιδιά. Η μεγάλη μου, η Ματίλντα, αντιθέτως είναι πολύ ενημερωμένη, τη συμβούλεψα να σεβαστεί τους κανόνες και να εκμεταλλευτεί αυτή τη μακρά καραντίνα για να μείνει στο σπίτι, να διαβάσει, να μελετήσει και να ακούσει μουσική.

Σε ό,τι αφορά τη δουλειά μου, θα έλεγα ότι δεν μπορώ να κάνω πολλά, σωστά; Λαμβάνοντας υπόψη πόσο σημαντικά είναι τα ταξίδια για τα μοντέλα, ξέρω ότι θα είμαι από τους τελευταίους που θα ξεκινήσουν πάλι, αλλά δεν νομίζω ότι είναι σωστό ούτε να αγχώνομαι, ούτε να απογοητεύομαι. Πάντα ήμουν σε θέση να δέχομαι την πραγματικότητα των καταστάσεων, οπότε το να δραματοποιώ την κατάσταση δεν ωφελεί καθόλου: αναμένουμε τις οδηγίες και τότε θα πράξουμε ανάλογα». Η Μπιάνκα περιμένει πώς και πώς να μπορέσει και αυτό το καλοκαίρι –COVID-19 επιτρέποντος- να βρεθεί για λίγες ημέρες στο ησυχαστήριό της στο Πόρτο Ιστάνα της Σαρδηνίας, ενώ δηλώνει ότι δεν υπάρχει ωραιότερο μέρος στον πλανήτη από τη Μεσόγειο.

Στην καθημερινότητά της κυκλοφορεί με τζιν και Τ-shirts, λατρεύει τα μαύρα και nude εσώρουχα, ενώ για τα μαγιό της προτιμά την πολυχρωμία, αν και όπως λέει «ένα ασπρόμαυρο μπικίνι δεν λείπει ποτέ από το συρτάρι μου. Εχω δουλέψει για πολλές μάρκες, αλλά οι συλλογές της Yamamay με εντυπωσίασαν κυρίως για την εφαρμογή τους: την πρώτη φορά που τα δοκίμασα στο σετ ήταν τέλεια, χωρίς να χρειαστεί η παραμικρή προσαρμογή. Μου αρέσει ιδιαίτερα η συλλογή Beachwear με μπικίνι που θυμίζουν τη δεκαετία του ’90. Είναι αισθησιακά, θηλυκά και ταυτόχρονα πολύ ευκολοφόρετα».

Στη δεύτερη εγκυμοσύνη της πήρε 20 κιλά και, όπως παραδέχεται, η επιστροφή στο υπέροχο σώμα που διαθέτει τώρα δεν ήταν αγώνας, αλλά ευκαιρία: «Εάν δώσεις στον εαυτό σου έναν στόχο και μπορείς να τον πετύχεις, αυτό σε κάνει να νιώθεις δυνατός».

Όσο για τα social media, παραδέχεται ότι διατηρεί λογαριασμό καθαρά για επαγγελματικούς λόγους, καθώς δεν φαίνεται να την αφορά όλη αυτή η έκθεση: «Αν δεν ήταν αυτή η δουλειά μου, νομίζω ότι δεν θα είχα καν λογαριασμό. Είμαι αρκετά ντροπαλή και πιστεύω στο απόρρητο της προσωπικής ζωής, αλλά πρέπει να αναγνωρίσω τη χρησιμότητα των social media ως προς την ενημέρωση σχετικά με τις τάσεις και τα νέα από τον χώρο της μόδας. Για μένα είναι μέρος της δουλειάς μου, αφού τα περισσότερα brands ζητούν να προωθηθούν και με αυτό τον τρόπο: κάθε συμβόλαιο πλέον περιλαμβάνει και έναν συμφωνημένο αριθμό δημοσιεύσεων στο προφίλ μου στο Instagram. Και εγώ όμως φροντίζω να επιλέγω τις συνεργασίες μου: τα brands με τα οποία συνεργάζομαι πρέπει να σέβονται τις αξίες και τις αρχές μου και να μου επιτρέπουν να δίνω τη δική μου πινελιά στο καθετί. Αναγνωρίζω ότι αυτή τη στιγμή τα social media επιτελούν ένα μεγάλο κοινωνικό ρόλο. Λογαριασμοί με εκατομμύρια οπαδούς μπορούν πραγματικά να αλλάξουν τον κόσμο, εάν χρησιμοποιούν αυτή τη δύναμη για να στείλουν θετικά μηνύματα και όχι μόνο για να πουλήσουν προϊόντα. Αυτό συμβαίνει και κατά τη διάρκεια της πανδημίας μέσω του προφίλ μου στο Instagram, όπου υποστήριξα μια εκστρατεία συγκέντρωσης χρημάτων για νοσοκομεία της πατρίδας μου, με αποτέλεσμα να μαζέψουμε περισσότερα από 180.000 ευρώ!».

Πηγή: protothema.gr

9
9