WELCOME TO LUXURY FASHION AND TRAVEL BLOG BY DANAE VARANGIS

Είναι η πρώτη φορά που ο πρόλογος, είναι περιττός. Με ένα βιογραφικό υπερπλήρες, έχοντας γνώσεις της μόδας και όχι μόνο, η αισθητικής της Δανάης, είναι μοναδική και δημιουργική ταυτόχρονα. Η προσέγγιση της, στο αντικείμενο της, στέφεται με επιτυχία και οι εμπειρίες της, συνθέτουν την προσωπικότητα μια γυναίκας, που ξέρει τι θέλει, έχει επίπεδο και συνδυάζει αποτελεσματικά, κουλτούρα, ποιότητα και στυλ. Τα υπόλοιπα θα τα διαβάσετε στο άρθρο που ακολουθεί. Το μόνο άσχημο στην συνάντηση μας ήταν ο καιρός!

BIO:

Δανάη Βαράγκη, 25 ετών, Λονδίνο.

Ιδρύτρια DV Closet

Από τα 18 της ζει και εργάζεται στο Λονδίνο. Από τότε παράλληλα με τις σπουδές της, στα ΜΜΕ και Πολιτικές Επιστήμες στο London College of Communication, University of the Arts London πέρασε πολύ χρόνο σε διάφορες εταιρείες μόδας κι επικοινωνίας όπως την Conde Nast International, το London Ethnic, το Synergy Events και το London Fashion Week. Έως ότου αποφάσισε να συνδυάσει τη μόδα με την τεχνολογία, και το αποτέλεσμα αυτής της ιδέας ήταν η δημιουργία του DV Closet.

Απώτερος σκοπός της, ήταν να αναπτύξει μια εφαρμογή έτσι ώστε να εισαχθεί η μόδα στον κόσμο της τεχνολογίας, και να μπορέσει να υπάρξει ένας χώρος για ενδιαφερόμενους, επαγγελματίες και μη, στον οποίον θα μπορούνε να παρέχουν και να χρησιμοποιούν αντίστοιχα, υπηρεσίες που μέχρι πρότινος ήταν ακριβές και απρόσιτες.

Πώς θα σου φαινόταν αν άνοιγες μια εφαρμογή στο κινητό σου και είχες έναν επαγγελματία στυλίστα να σου προτείνει τι να συνδυάσεις και πώς, να σου δώσει έξυπνα tips και να μπορείς να ανταλλάξεις μαζί του απόψεις πάνω σε θέματα μόδας; Η Danae Varangis κάνει αυτή τη φαντασίωση πραγματικότητα μέσα από το mobile app DV Closet.

INTERVIEW:

Πώς ξεκίνησε η ιδέα για το DV Closet; Υπάρχουν ήδη και άλλες αντίστοιχες εφαρμογές; Και αν ναι, σε τι διαφοροποιείται;

Η τελική μορφή του DV Closet προέκυψε ως αποτέλεσμα συλλογικής σκέψης, αυτό που στον κόσμο τον νεοφυών επιχειρήσεων ονομάζετε brainstorming. Η αρχική ιδέα ωστόσο ήλθε ύστερα από προγενέστερη εμπειρία μου στον χώρο της μόδας (abercormbie & fitch, London Fashion Week, London Ethnic, Conde Nast International), και τη διαπίστωση ότι υπάρχει ένα χάσμα ανάμεσα στην βιομηχανία τις μόδας και την τεχνολογία. Ενώ στο επίπεδο της λιανικής η μόδα ήταν από τις πρώτες βιομηχανίες που εκμεταλλεύτηκε την τεχνολογία στο επίπεδο των υπηρεσιών και της λειτουργικότητας έχει μείνει αρκετά πίσω. Ως αποτέλεσμα δυσκολεύετε σαν βιομηχανία να κρατήσει κοντινή επαφή και πρακτικότητα με τους καταναλωτές. Στα πλαίσια αυτά μου ήρθε η ιδέα της παροχής υπηρεσιών μόδας μέσω αυτής. Σε ένα πρώτο επίπεδο το DV Closet ήλθε για να να εισάγει το στιλιστικό κομμάτι στη νέα εποχή. Αυτό που κάνουμε ονομάζεται στα Αγγλικά Virtual Styling. Σαν ιδέα είναι κάτι καινούργιο και πρωτοποριακό κυρίως σε Ευρωπαϊκό επίπεδο. Είχαν γίνει κάποιες προσπάθειες στο παρελθόν στην Αμερική αλλά ποτέ υπό αυτή τη μορφή και σίγουρα όχι τόσο οργανωμένα. Η καινοτομία και η διαφορετικότητα του DV Closet είναι ότι φέρνει μια υπηρεσία (το styling) που κατεξοχήν θεωρείτο πολυτελής στον καθημερινό καταναλωτή, ακόμα και με τρόπους εντελώς δωρεάν. Όλα αυτά άμεσα και γρήγορα με επαγγελματίες του χώρου, μέσω κινητού τηλεφώνου.

Πώς έχει ανταποκριθεί το κοινό του Λονδίνου σε αυτό το εγχείρημα; Μπορεί και λειτουργεί και σε άλλες χώρες;

Η ανταπόκριση του κοινού από την αρχή της προσπάθειας, τα επίσημα εγκαίνια/ Launch (Νοέμβριος 2016), και μέχρι σήμερα είναι πολύ ενθαρρυντική. Μέχρι στιγμής απαριθμούμε περισσότερους από 7000 πελάτες παγκοσμίως, με τη Βρετανία να απαρτίζει το 60% περίπου, και το Λονδίνο την πλειοψηφία της Βρετανικής αγοράς. Τον τελευταίο μήνα μόνο είχαμε περίπου 1000 καινούργιους χρήστες. Η ανοδική πορεία αυτή στη χρήση της εφαρμογής αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο και στις υπόλοιπες χώρες που είναι διαθέσιμη (26) με πρωτοπόρους τις ΗΠΑ και την Κίνα.

Πώς το DV Closet εξασφαλίζει τα έσοδά του; Λειτουργεί συνδρομητικά; Μήπως χορηγείται από κάποιες εταιρείες ρούχων;

Το DV Closet ξεκίνησε με μια επένδυση της τάξεως των 35 ευρω. Εν συνεχεία το εγχείρημα χρηματοδοτήθηκε μέσο του λεγόμενου rewards crowdfunding, και συγκεκριμένα του Kickstarter, με 12,000 ευρώ. Στη συνέχεια συμμετείχαμε σε ένα διαγωνισμό της Amazon από την οποία λάβαμε υπηρεσίες αξίας 24,000 δολαρίων. Σε επόμενο χρόνο ήρθαμε σε επαφή με επενδυτές οι οποίοι υπερδιπλασίασαν τις προγενέστερες επενδύσεις. Η εφαρμογή στηρίζεται στην λογική της χρήσης όπως κάνουν άλλοι γίγαντες του χώρου ( Facebook) και της χρέωσης προμηθειών στην συναλλαγή όπως κάνουν άλλοι ( Uber). Πέρα από αυτά, σημαντική είναι η στήριξη και οι συνεργασίες από ανθρώπους του χώρου, εταιρίες ρούχων και φορείς. Όσο εξελισσόμαστε αναπροσαρμόζουμε το μοντέλο και τις συνεργασίες μας αυξάνοντας τις διόδους εσόδων.

Γιατί ένας αγοραστής να συμβουλευτεί το DV Closet και όχι ένα μεγάλο, αξιόπιστο περιοδικό μόδας;

Η απάντηση είναι απλή, ακριβώς γιατί ζούμε στην εποχή της τεχνολογίας και της ταχύτατης πρόσβασης στην πληροφορία. Το DV Closet παρέχει άμεσα αξιόπιστες, προσωπικές και προσωποποιημένες συμβουλές από ειδικούς, χωρίς κόστος. Σε αντίθεση, τα μεγάλα περιοδικά μόδας πρέπει να πληρώσεις για να τα προμηθευτείς, κυκλοφορούν μια φορά το μήνα ή το τρίμηνο, και μαζικοποιούν τις προσωπικές επιλογές του κοινού, με αποτέλεσμα να χάνεται η ατομικότητα που είναι η ουσία του styling.

Τόσο το στήσιμο όσο και η γενικότερη δομή της εφαρμογής, φαίνεται να απευθύνεται σε ένα ηλικιακά μικρότερο κοινό, τους λεγόμενους millennias. Πώς θα τους χαρακτηρίζατε σαν αγοραστικό κοινό;

Το DV Closet απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες. Ο νεότερος χρήστης μας είναι 16 χρονών και ο μεγαλύτερος 62. Αυτό έχει να κάνει με το γεγονός ότι οι στιλίστες που χρησιμοποιούμε δεν περιορίζονται σε ένα συγκεκριμένο ηλικιακό κοινό. Σε γενικές γραμμές πάντως, οι χρήστες μας κατά πλειοψηφία εντοπίζονται στις ηλικίες 16-24. Αυτό έχει μια εξήγηση διότι αυτό το ηλικιακό κοινό έχει μια μεγαλύτερη οικειότητα με την τεχνολογία. Με βάση Βρετανική έρευνα που κάναμε σε συνεργασία με την Censuswide, το 68% των ατόμων κάτω των 35 στην Βρετανία, θεωρούν ότι το να στείλεις φωτογραφία και να λάβεις άμεση άποψη όταν δοκιμάζεις ρούχα, είναι ο καλύτερος τρόπος.

Ποια χαρακτηριστικά πρέπει να έχει ένας επαγγελματίας που συνεργάζεται με το DV Closet; Πόσους συνεργάτες έχει αυτή τη στιγμή;

Όπως διάφορες ψηφιακές πλατφόρμες, έτσι και το DV Closet έχει κατηγορίες συνεργατών, από τεχνικούς (developers, designers), fashionistas (στιλίστες), marketors, συμβούλους πάσης φύσεως και άλλα. Αυτή την στιγμή συνολικά οι συνεργάτες μας παγκοσμίως είναι περίπου 18. Το κοινό χαρακτηριστικό όλων είναι το πάθος και η αγάπη για το DV Closet, τη μόδα και τη τεχνολογία. Όσο αναφορά τους στιλίστες, η επιλογή και τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχουν, διαφέρουν και εξειδικεύονται ανάλογα με τη χώρα, το ηλικιακό κοινό, και τις επιταγές τις μόδας.

Σε βοήθησαν οι σπουδές σου να υλοποιήσεις αυτή την ιδέα; Γιατί τα μεγάλα πανεπιστήμια δίνουν γενικότερα μια ώθηση στους σπουδαστές να ασχοληθούν με το διαδίκτυο, απορρίπτοντας τα παραδοσιακά μέσα; Έχουν τα δεύτερα πραγματικά πεθάνει;

Οι σπουδές μου σίγουρα βοήθησαν στη διαμόρφωση του εαυτού μου και του τρόπου σκέψης μου. Το London College of Communication, University of the Arts London σίγουρα έδωσε αρκετά ερείσματα στις επιλογές μου, αλλά δεν θεωρώ ότι συνειδητά μας έστρεψε ως φοιτητές στο να απορρίψουμε τα παραδοσιακά μέσα. Προσωπικά δεν θεωρώ ότι έχουν πεθάνει, ούτε καν ότι βρίσκονται στο τέλος τους. Απλώς είμαι της άποψης ότι οφείλουν να μετασχηματιστούν για να καλύψουν τις ανάγκες του κόσμου.

Full time job για σένα ή ασχολείσαι και με άλλες δραστηριότητες;

Το DV Closet είναι ένα πολύ απαιτητικό project το οποίο σημαίνει ότι αφιερώνω περισσότερες από 70 ώρες την εβδομάδα. Πιστεύω πολύ σε αυτό και στη δυναμική του, γιαυτό και το 2015 όταν ξεκίνησαν τα πρώτα του βήματα, πήρα το ρίσκο και δεν ανανέωσα το συμβόλαιο στην εταιρία που εργαζόμουν, και έδωσα και δίνω το 100% μου. Ωστόσο, φροντίζω να βρίσκω ελεύθερο χρόνο για να ασχολούμαι και με άλλες δραστηριότητες οι οποίες είναι σημαντικές για εμένα, όπως ο αθλητισμός και οι βόλτες με φίλους και την Brandy (το σκυλί μου).

Ένας προσωπικός στόχος που έχεις θέσει για το DV Closet μέχρι το 2020;

Να μεγαλώσει αρκετά, τόσο ώστε να μπορεί να παρέχει όλες τις υπηρεσίες δωρεάν στους καταναλωτές, και να του δοθεί η δυνατότητα να κάνει χρήση υπαρχουσών νέων τεχνολογιών όπως το Virtual Reality και το Augmented Reality. Ευχή μου είναι να μπορέσει, μέσω της τεχνολογίας, να αναδείξει την ατομικότητα και διαφορετικότητα του κάθε ανθρώπου.

10
10