ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΖΑΚΟΥ: «ΟΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΟΛΛΕΣ»

Είναι από τις κοπέλες που δεν τις φοβίζουν οι προκλήσεις. Έχοντας σαν εφόδια, το δυνατό βιογραφικό αλλά και την διάθεση για δημιουργία, η Γεωργία καθιερώθηκε στον χώρο της, σε μια πολύ δύσκολη εποχή. Φυσικά η αισιοδοξία, έπαιξε και αυτή τον ρόλο της.

Μίλησε μου λίγο για σένα. Πως προέκυψε το τμήμα πωλήσεων στην Hotelware Hellas ΑΕΒΕ;

Σπουδάζοντας στο πανεπιστήμιο Ιωαννίνων στο Τμήμα Επιστημών της Τέχνης ξεκίνησα να εργάζομαι παράλληλα με τις σπουδές μου. Ανέκαθεν όμως είχα την πεποίθηση πως ότι και να κάνεις αν το αγαπάς θα τον κάνεις καλά! Γυρίζοντας στην Αθήνα στα πλαίσια αναζήτησης εργασίας, μου προτάθηκε να δουλέψω σε μια εταιρία HO.RE.CA. και θέλοντας πάντα να εξελίσσομαι ξεκίνησα τις μεταπτυχιακές σπουδές μου στην Διοίκηση επιχειρήσεων και το Digital Marketing. Η πορεία μου ήταν ανοδική και οι συγκυρίες βοήθησαν ώστε να μεταπηδήσω στον κλάδο των πωλήσεων όπου με σεβασμό και αγάπη για το κομμάτι αυτό συνεχίζω μέχρι και σήμερα. Το τμήμα πωλήσεων στην Hotelware hellas AEBE ήταν καθαρά θέμα τύχης καθώς εργαζόμουν ήδη στο κομμάτι των πωλήσεων σε κάποια άλλη εταιρία κατηγορίας. Ένας αγαπητός μου φίλος με πήρε ένα πρωί τηλέφωνο και μου έκανε την πρόταση! Γνωρίζοντας ότι έψαχναν νέα ικανά άτομα για να στελεχώσουν το τμήμα πωλήσεων και πιστεύοντας στις ικανότητες μου με είχε ήδη προτείνει..

Με τι ασχολείται η εταιρεία ακριβώς, ποιες είναι οι προκλήσεις και τι είναι αυτό που επιδιώκεις;

Ο όμιλος εταιριών Hotelware Goup ιδρύθηκε το 1989 στην Κύπρο με στόχο να καλύψει τις ανάγκες που υπήρχαν στην Κυπριακή αγορά στον τομέα της εξυπηρέτησης του ξενοδοχειακού κλάδου. Η επιτυχημένη δραστηριοποίησή της, στον τομέα αυτό της επέτρεψε την επέκταση της σε όλο το φάσμα του HO.RE.CA. Σήμερα είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρίες του κλάδου, κατέχοντας ηγετική θέση, στον τομέα των επαγγελματικών απορρυπαντικών και των ατομικά συσκευασμένων υγρομάντηλων. Διαθέτει παραγωγικές μονάδες και γραφεία διανομής στην Κύπρο, την Ελλάδα, την Σαντορίνη και την Μεγάλη Βρετανία. Στόχοι της, είναι να μπορεί να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των καταναλωτών εφαρμόζοντας καινοτόμες και πρωτοποριακές ιδέες ώστε να ζούμε σε έναν κόσμο καθαρό με αγάπη και προστασία για το περιβάλλον.

Οι προκλήσεις στο χώρο των πωλήσεων είναι πάντα πολλές, το σημαντικότερο όμως, είναι ότι κάθε κατάκτηση, είναι απλώς ένα σκαλοπάτι, για τον επόμενο στόχο που μπαίνει την ίδια στιγμή. Αυτό που πρέπει να κοιτάξει κανείς, είναι να μην καταστούν, οι πωλήσεις αυτοσκοπός. Υπάρχει ένα παλιό ρητό, το οποίο θα τροποποιήσω, και λέει: «σημασία δεν έχει που πιστεύεις, αλλά πόσο». Η θεωρία μου για τις πωλήσεις, είναι πως «σημασία δεν έχει πόσο θα πουλήσεις, αλλά τι». Αυτό δεν σημαίνει ότι αψηφώ το στόχο που θέτει η εταιρία ή αυτόν που επιδιώκω εγώ, ωστόσο, μεγαλύτερη σημασία, παίζει η όλη διαδικασία. Μπορείς με σχετική ευκολία να πουλήσεις ποσότητα, το ζήτημα είναι να έχεις πραγματική επαφή με τον πελάτη και να μην τον βλέπεις σαν «μέγεθος παραγγελίας». Θέλω οι άνθρωποι με τους οποίους συνεργάζομαι να μην με βλέπουν σαν άλλη μία πωλήτρια που κάνει καλά τη δουλειά της. Το ανθρώπινο στοιχείο, είναι πάντα σημαντικότερο από τους αριθμούς. Η επιτυχία για εμένα, είναι να δημιουργούνται σωστές διαπροσωπικές σχέσεις, είτε πουλήσω, είτε όχι το προϊόν που προωθώ. Αυτή είναι και η επιδίωξή μου.

20170611_190636

Είσαι αισιόδοξη ότι τελικά θα καταφέρουμε να βγούμε από την οικονομική κρίση; Μια κρίση που κρατάει εδώ και 6 χρόνια.

Είμαι γενικώς αισιόδοξος άνθρωπος. Ωστόσο το θέμα της κρίσης, δεν μπορεί κανείς να το αντιμετωπίσει επιδερμικά εκφράζοντας απλώς την αισιοδοξία του ή τον προβληματισμό του. Τα τελευταία χρόνια βιώνουμε μία αφόρητη κατάσταση, επί της ουσίας έναν οικονομικό στραγγαλισμό των ελληνικών νοικοκυριών. Μειώσεις μισθών και συντάξεων, ανεργία, υπερφορολόγηση. Το σίγουρο είναι ότι δεν μπορούμε εσαεί να παραμείνουμε σε αυτό το οικονομικό περιβάλλον. Αλλά τη διάρκεια δεν μπορεί να την προβλέψει κανείς, ούτε εκείνοι που κυβερνούν τον τόπο, ούτε εκείνοι που θέτουν τους όρους του δανεισμού της χώρας μας. Είναι προφανές ότι τα μείγματα πολιτικής που ακολουθήθηκαν τα τελευταία χρόνια σε μία προσπάθεια να φύγουμε από τα μνημόνια και την επιτροπεία, τα μοντέλα που εφαρμόστηκαν, ήταν λανθασμένα. Θα ακουστεί κοινότυπο, αλλά χωρίς ανάπτυξη, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να επιτευχθεί έξοδος από την κρίση. Και η ανάπτυξη όμως – την οποία ακόμη δεν έχουμε δει- δεν είναι κάτι που ξαφνικά ένα πρωί θα ξυπνήσουμε και θα μας προσφερθεί στο πιάτο. Θέλει σωστό σχεδιασμό, θέλει επενδύσεις, θέλει τόλμη και ρίσκο, όρεξη για δουλειά και κυρίως υπομονή.

Όταν υπάρχει ελεύθερος χρόνος τι κάνεις;

Θα μείνω στο «όταν» της ερώτησης. Δυστυχώς, έχουμε φτάσει στο σημείο να περιορίζουμε στο ελάχιστο τον ελεύθερο μας χρόνο. Κάποτε δουλεύαμε για να ζήσουμε, έφτασε μία στιγμή που πολλοί άνθρωποι ζουν για να δουλεύουν. Οι περισσότεροι άνθρωποι δουλεύουν σε εξοντωτικούς ρυθμούς, χωρίς αποτέλεσμα. Προσπαθώ να αξιοποιώ τον ελεύθερο χρόνο μου, όσο το δυνατό πιο δημιουργικά. Είμαι fan του υγιεινού τρόπου ζωής, της άθλησης και των σπόρ.