ΤΙΝΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ: «ΟΤΑΝ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΜΑΝΕΣΗ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΄΄ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΡΑΤΙΔΙΟ΄΄, ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΣΠΙΔΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ»

Our Rating

10

Από τα σαλόνια του «Σπίτι μου σπιτάκι μου» και του «Πρωινού», στα άλλα σαλόνια της εκπομπής «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση», η Τίνα Μιχαηλίδου αποδεικνύει καθημερινά την αξία της και την αγάπη της για την δημοσιογραφία. Πριν από έξι χρόνια άφησε την νύμφη του Θερμαϊκού και εγκαταστάθηκε μόνιμα στην Αθήνα, απόφαση που την δικαίωσε, καθώς το κοινό την έχει αγαπήσει πλέον ως δημοσιογράφο – στρατιώτη, όπως λέει και η ίδια. Το πάθος της είναι αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει. Στην συνέντευξη που μας παραχώρησε μας μίλησε με ειλικρίνεια για την επαγγελματική της ζωή και για τις εμπειρίες της από την δουλειά.

Σε τι φάση σε πετυχαίνουμε επαγγελματικά;

Επαγγελματικά έχω την τύχη να βρίσκομαι στο πλευρό του Νίκου Μάνεση, νιώθω ευλογημένη γι΄αυτή την εργασία. Μαθαίνω δίπλα του τόσα πολλά, είναι σαν να σπουδάζω από την αρχή. Είναι ένας άνθρωπος που έχει κάνει πολλά χιλιόμετρα στο πεζοδρόμιο, ξέρει πολύ καλά την δουλειά. Από την άλλη δουλεύω και για την HotelBrain, κάνω την στρατηγική επικοινωνία σε 210 ξενοδοχεία, ξεδιπλώνοντας τις γνώσεις από το άλλο μου πτυχίο που έχει να κάνει με την επικοινωνία και το digital marketing.

Συνήθως οι άνθρωποι που γνωρίζουν πάρα πολλά είναι και απαιτητικοί στις δουλειές τους. Ο Νίκος Μάνεσης είναι απαιτητικός; Δίνει χώρο στους νέους ανθρώπους;

Ο Νίκος επειδή ξέρει πολύ καλά την δουλειά είναι πάρα πολύ απαιτητικός και αυστηρός, θέλει όλα τα πράγματα να γίνονται σωστά, έχουμε ευθύνη σε όλα όσα ειπώνονται στην τηλεόραση γιατί ο κόσμος επηρεάζεται από εμάς. Εμένα όμως αυτό μου αρέσει πάρα πολύ, η δική του τελειομανία ταιριάζει με την δική μου, μου αρέσει γιατί δίπλα του μόνο να μάθεις έχεις. Είναι απαιτητικός αλλά αυτό είναι παράλληλα και γοητευτικό, έχει τον δικό του τρόπο αυστηρότητας. Δεν έχουμε δηλαδή θέματα με το τι ώρα φτάνει κάποιος στο γραφείο, τον ενδιαφέρει να γίνεται η δουλειά. Είτε αυτό σημαίνει να έρθεις μια ώρα αργότερα, είτε αυτό σημαίνει να φύγεις μια η ώρα το βράδυ. Όταν βρίσκεσαι στην δική του ομάδα, είναι σαν να είσαι σε ένα ανεξάρτητο κρατίδιο. Προστατεύει τους συνεργάτες του, είναι μια ασπίδα για όλους μας, νιώθεις ασφαλής και κάνει όλη την ομάδα να δουλεύει με πάθος γι΄αυτόν.

Υπήρξε κάποια στιγμή στον αέρα που έκανες κάποια γκάφα ή ήρθες σε δύσκολη θέση; Όχι μόνο στον Νίκο Μάνεση, σε όλη τη διάρκεια της καριέρας σου.

Ένιωσα αμήχανα σίγουρα, αλλά αν έχεις χιούμορ, ή αν οι συνεργάτες σου έχουν χιούμορ, μπορείς να «σώσεις» μια κατάσταση. Όλοι κάνουμε λάθη, άνθρωποι είμαστε. Νομίζω και ο τηλεθεατής το καταλαβαίνει. Μπορεί ας πούμε να μου ζητήσουν να βρω μια περιοχή στον χάρτη και να αργήσω να την βρω. Είναι γοητευτικό κι αυτό, δεν είναι ανάγκη να είμαστε όλοι τέλειοι. Ο κόσμος νομίζω αγαπάει την ατέλειά σου.

Είσαι ένας άνθρωπος που στην δουλειά δεν σταματάς πουθενά, θα κάνεις τα πάντα για να πετύχεις τον στόχο σου. Αυτό το πράγμα σε προσωπικό επίπεδο σού κοστίζει;

Σίγουρα όλα έχουν το κόστος τους, αυτή την στιγμή έχω δρομολογήσει το πάθος μου ως προς την δουλειά μου και ως προς τα επαγγελματικά μου. Μπορεί μερικές φορές να μου κοστίζει, να γυρνάω στο σπίτι και να λέω : Τι έκανα σήμερα; Μόνο δούλεψα. Απλά γεμίζω τόσο πολύ μέσα από την δουλειά μου που δεν νιώθω ότι μου λείπει κάτι. Γεμίζω πολύ μέσα από αυτό, οπότε το αντισταθμίζει εν μέρει. Μπορεί αύριο όμως να σου λέω κάτι άλλο και οι ανάγκες μου να έχουν αλλάξει. Αλλά αυτή την στιγμή οι ανάγκες μου καλύπτονται εξ΄ολοκλήρου μέσα από την δουλειά.

Είναι πάρα πολύ ανταγωνιστικός ο χώρος, εσύ έχεις πέσει «θύμα» αθέμιτου ανταγωνισμού;

Προφανώς! Όλοι νομίζω ότι το έχουμε βιώσει αυτό, αλλά όταν δεν προκαλείς ιδιαίτερα μπορείς και να το αποφύγεις. Βέβαια το δικό μου πάθος για την δουλειά πολλές φορές ενοχλεί, το έχω αντιληφθεί. Όλα είναι στο πρόγραμμα. Έχω μάθει να ζω με αυτό και πλέον δεν με ενοχλεί καθόλου ο ανταγωνισμός.

Θέλει σκληρό στομάχι η τηλεόραση;

Πολύ γερό στομάχι. Δεν σου κρύβω ότι τα πρώτα χρόνια που κατέβηκα στην Αθήνα έκλαιγα κάθε βράδυ. Στην αρχή δεν ήξερα αν θα τα καταφέρω, αν θα μπορέσω να το αντέξω αυτό, κι όμως είμαι ήδη έξι χρόνια πια στην Αθήνα. Είχα το στομάχι και τα άντεξα. Όταν γυρνάω πίσω κοιτώντας όλα αυτά, μου άρεσε κιόλας, δηλαδή αυτά με κάνουν αυτό που είμαι σήμερα. Δεν θα μπορούσα να φτάσω μέχρι εδώ αν δεν μπορούσα να διαχειριστώ όλες αυτές τις καταστάσεις.

Ποιος είναι ο στόχος σου; Θα ήθελες ας πούμε να πάρεις το τιμόνι μιας εκπομπής μόνη σου;

Δεν με καίει αυτό αλήθεια. Μπορεί να ακουστεί περίεργο γιατί όλοι κατεβαίνουν εδώ με μια τέτοια φιλοδοξια, αλλά δεν είναι στις προτεραιότητές μου. Δεν κατέβηκα στην Αθήνα με το όνειρο να κάνω μια δική μου εκπομπή, γιατί έχω μάθει να είμαι στρατιώτης. Έχω μάθει να είμαι δημοσιογράφος, μου αρέσει να βρίσκομαι μέσα σε ομάδες και να δουλεύω γι΄αυτές. Θεωρώ ότι το να γίνεις παρουσιαστής ίσως φέρει μια ευθύνη και ένα βάρος που δεν έχει να κάνει μόνο με το πόσο καλός είσαι στην δουλειά σου, έχει να κάνει και με την αγάπη του κόσμου. Είναι πολύ νωρίς για να σκεφτώ κάτι τέτοιο. Όχι γιατί δεν πιστεύω στον εαυτό μου, αλλά γιατί είμαι καλύτερη ως στρατιώτης. Δεν θα ήθελα ποτέ να είμαι στα παπούτσια του Νίκου Μάνεση, γιατί αν κάναμε ένα «Σαββατοκύριακο με την Τίνα» μπορεί να μην άρεσε στον κόσμο. Ο Νίκος είναι αυτός που το κάνει όλο αυτό πετυχημένο. Και μπορεί να είμαι 33 χρόνων, αλλά έχω πολλά ακόμα να μάθω για να πω ότι έχω αυτή την φιλοδοξία.

Παρακολουθείς τηλεόραση; Τι ξεχώρισες φέτος;

Τηλεόραση δεν παρακολουθώ, επειδή δουλεύω πολύ σκληρά για τον Νίκο, αλλά παρακολουθώ πολύ ειδήσεις. Νομίζω όμως ότι φέτος μου αρέσει πάρα πολύ ο Γρηγόρης. Μου φαίνεται πιο ώριμος από ποτέ, πιο ήρεμος από ποτέ, απολαμβάνω να ακούω τις συνεντεύξεις του και να βλέπω τις εκπομπές του. Έχει κάτι άμεσο που μου αρέσει πάρα πολύ, κάνει τον καλεσμένο του να αισθανθεί άνετα. Αν και είναι από αντίπαλο κανάλι τον Γρηγόρη θα πω.

Πες μου για την άλλη σου την ιδιότητα. Τι είναι η HotelBrain και τι κάνετε εκεί;

Είναι μια εταιρεία που κάνει management ξενοδοχείων, ουσιαστικά αναλαμβάνει την διαχείριση, τις πωλήσεις και την επικοινωνία ξενοδοχείων σε όλη την Ελλάδα και στο εξωτερικό. Εγώ σε αυτή την εταιρεία κάνω την στρατηγική επικοινωνία, πράγμα που έχει να κάνει με το άλλο σκέλος των σπουδών μου, όχι των πτυχίων μου στην δημοσιογραφία.

Τι ξενοδοχεία εκπροσωπεί η HotelBrain;

Είναι ποίκιλλα. Έχει τα πάντα, από μικρά μπουτίκ ξενοδοχεία, σε μεγάλα exclusive ξενοδοχεία. Το καθένα έχει τελείως διαφορετικές ανάγκες, διαφορετικό κοινό, διαφορετική στόχευση του marketing και της στρατηγικής, κάποια απευθύνονται στο ελληνικό κοινό, κάποια άλλα όχι. Η στρατηγική ανάλογα με τις ανάγκες κάποιου ξενοδοχείου αλλάζει εξ ολοκλήρου.

Πάρα πολλές φορές οι άνθρωποι γκρινιάζουν ότι δεν μπορούν να βρούνε ένα δωμάτιο. Ισχύει αυτό ή είναι μύθος;

Εξαρτάται από τον προορισμό και από την περίοδο. Τα περισσότερα ξενοδοχεία είναι εποχιακά και φυσικά όλα είναι σχέση ζήτησης και προσφοράς. Οπότε ναι υπάρχουν περίοδοι, υπάρχουν προορισμοί που δυσκολεύεσαι να βρεις ένα καλό δωμάτιο και αν το βρεις θα είναι αρκετά ακριβό, αλλά όλο αυτό ορίζεται συνήθως από την αγορά. Υπάρχουν ξενοδοχεία που αλλάζουν την τιμή του δωματίου τους μέχρι και οκτώ φορές την ημέρα, γιατί αλλάζει η ζήτηση. Αν υπάρχει πολύ μεγάλη ζήτηση για κάποιο ξενοδοχείο προφανώς υπάρχει και τελείως διαφορετική στρατηγική στις πωλήσεις.

Είχες ποτέ άσχημες συνεργασίες;

Ναι είχα, αλλά νομίζω ότι με τα ζόρια που έχω τραβήξει όλα αυτά τα χρόνια πια, έχω δώσει αρκετό τόπο στην οργή. Ο καθένας παίρνει τον δρόμο του, αν φέρεσαι άσχημα σε ξεβράζει από μόνο του το σύστημα με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο. Το κάρμα τα δίνει όλα πίσω.