Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ LONGCHAMP

Το 1948 σηματοδοτεί τη χρονιά που ο Jean Cassegrain μετέδωσε το μοναδικό του όραμα για τη γαλλική κομψότητα και ξαναέγραψε τους κανόνες της σύγχρονης πολυτέλειας με τη μάρκα Longchamp. Κατασκευαστής δερμάτινων σωλήνων που διοχετεύει την δεξιοτεχνία του στα αξεσουάρ ταξιδιού, τις τσάντες και τη μόδα στον τρόπο ζωής, η επωνυμία Longchamp επεκτείνεται πλέον σε όλο τον κόσμο.

Η Longchamp από τον Philippe Cassegrain

Για τον Philippe Cassegrain, ο οίκος Longchamp είναι κάτι περισσότερο από μια παρέα, είναι μια οικογενειακή περιπέτεια. Γεννημένος το 1937, ο Philippe ήταν 11 ετών όταν ο πατέρας του ίδρυσε τη Longchamp το 1948. Καθώς η μάρκα γιορτάζει την 70η επέτειό της, μοιράζεται τις αναμνήσεις του από την πρώτη δεκαετία ίδρυσης, από τις πρώτες μέρες έως τα ιδρυτικά χαρακτηριστικά που αποτελούν την ουσία της Longchamp. «Εκείνη την εποχή, δεν πηγαίναμε στο σχολείο τις Πέμπτες, οπότε φτιάχναμε τσιγαροθήκες ή διαβατήρια: για παράδειγμα· είχα μια μικρή μηχανή επιχρύσωσης για να σημαδέψω το Longchamp με φύλλα χρυσού».

Η παριζιάνικη πνοή 1948

1η Φεβρουαρίου 1948: Ο Jean Cassegrain δημιουργεί τη Longchamp και θέτει τα θεμέλια για μια περιπέτεια γαλλικών δερμάτινων ειδών. Τοποθετημένος στην καρδιά του Παρισιού, ο οίκος βρίσκεται σε ιδανική τοποθεσία: “Βρισκόταν στη λεωφόρο Poissonnière, στο δεύτερο διαμέρισμα. Στους πρόποδες του κτιρίου βρισκόταν το σιβέτ. Ήταν το μέρος για να πάτε τότε! Ήταν μια πολυσύχναστη αγορά. Ήταν μια σημαντική ανακάλυψη, από την Place de la République μέχρι τη Madeleine. Τα Ηλύσια Πεδία μόλις που υπήρχαν…» θυμάται ο Philippe Cassegrain.

Η Έκθεση του Παρισιού

Ο Jean Cassegrain επιλέγει δέρματα κροκόδειλου και σαύρας και περιβάλλεται από τους καλύτερους τεχνίτες. Παρουσιάζει αυτή τη νέα συλλογή για πρώτη φορά την 1η Μαΐου 1948 στην Έκθεση του Παρισιού, ένα σημαντικό σημείο συνάντησης για τις καινοτομίες όπου τα πολυτελή σπίτια επιστρέφουν ανυπόμονα μετά τον πόλεμο. Ο Philippe θυμάται: «Ο πατέρας μου καλωσόριζε πελάτες από όλο τον κόσμο στο περίπτερο του, με περιέργεια να ανακαλύψει τις τελευταίες καινοτομίες και τα ανερχόμενα στυλ μόδας. Είναι απαραίτητο να κατανοήσουμε το πλαίσιο: αυτή ήταν η χρονιά που το κοινό ανακάλυψε τις πρώτες τηλεοπτικές συσκευές και λειτούργησαν – μια επανάσταση! ”

Επέκταση & Μοντερνισμός

Από την αρχή, ο οίκος έδωσε τον τόνο δημιουργώντας έναν πολυτελή σωλήνα με επένδυση από δέρμα. Ο Jean Cassegrain εδραιώνει τη φήμη της Longchamp πουλώντας αγαθά τόσο στη διεθνή πελατεία που περιπλανιέται στις Grands Boulevards όσο και στους Παριζιάνους που συχνάζουν στα θέατρα της πρωτεύουσας. Η επιτυχία της Longchamp έχει τέσσερις λέξεις: δημιουργία, ποιότητα, δουλειά, εξυπηρέτηση.

Έμπνευση του λογοτύπου

Κατά τις καθημερινές του βόλτες μεταξύ του σπιτιού του και του κέντρου του Παρισιού, ο Jean Cassegrain απολαμβάνει τη θέα ενός από τους τελευταίους «μύλους» της πρωτεύουσας. Φωλιασμένος στο τέλος του ιππόδρομου Longchamp, αρχίζει να παίζει με τον ήχο του επώνυμού του, που θυμίζει φρεζάρισμα – “cass-grain:” κυριολεκτικά “seed-breaker” – και το συνδέει με τον κόσμο της σελοποιίας για τον οποίο σχεδιάζει τις δικές του συλλογές. Αντλώντας από την έμπνευσή του, ο Jean Cassegrain αναθέτει στην Turenne Chevallereau να σχεδιάσει το σύμβολο από το οποίο ο οίκος δεν θα ξεφύγει ποτέ. Η κίνηση ενός αλόγου που καλπάζει, σύμβολο κομψότητας, γεννά αυτό που θα γινόταν το έμβλημα του οίκου.

Ταξίδια & ανακαλύψεις

Ο Jean Cassegrain βλέπει μια ευκαιρία και την αρπάζει: είναι καιρός ο μεγαλύτερος γιος του να ανακαλύψει μέρη και να μάθει νέους πολιτισμούς. Σε ηλικία 16 ετών, ο νεαρός Philippe επιβιβάζεται σε ένα πλοίο Union-Castle για την Αφρική. Την επόμενη χρονιά, το 1954, όταν γίνεται 17 ετών, ο Philippe ταξιδεύει για πρώτη φορά στο Χονγκ Κονγκ. Μετά τα αφρικανικά και ασιατικά ταξίδια του, ακολουθεί ένα ταξίδι στη Βόρεια Αμερική. Για τρία συνεχόμενα χρόνια, ο Philippe ταξιδεύει εκεί τακτικά και θέτει τα θεμέλια του οίκου.

Η άνοδος με τον Orly

Ήδη από τη δεκαετία του 1950, ο τερματικός σταθμός του αεροδρομίου Orly Sud αποτελεί παράδειγμα μιας αξιοσημείωτης επανάστασης: ο τερματικός σταθμός προσελκύει όχι μόνο ταξιδιώτες, αλλά και τουρίστες που έρχονται να δουν τα αεροπλάνα να απογειώνονται από τις ανοιχτές βεράντες του και ελπίζουν να συναντήσουν την Audrey Hepburn, την Greta Garbo, τη Romy Schneider. , ή τον Ρέι Τσαρλς που επέλεξε τον Orly για να δώσει τις παριζιάνικες συνεντεύξεις του. Ο Philippe θυμάται: “Πολύ νωρίς ο πατέρας μου έστησε ένα περίπτερο Longchamp στον Orly, παρουσιάζοντας βαλίτσες. Άνοιξα το πρώτο κατάστημα. Ήταν μια περιπέτεια. Στις επτά το πρωί, πουλούσα ήδη πολλές αποσκευές και το απόγευμα, ήμουν στο γραφείο.”

Longchamp, μια οικογενειακή ιστορία

Το να περιγράψεις την Longchamp, σημαίνει να γράψεις μια οικογενειακή ιστορία. Αυτό της οικογένειας Cassegrain, που κληρονόμησε το πάθος για το δέρμα και τη δημιουργικότητα από τον ιδρυτή του οίκου: Jean Cassegrain. Σήμερα, ο οίκος βρίσκεται στα χέρια της τρίτης γενιάς του Cassegrain: ο μεγαλύτερος γιος του, Jean είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος, η κόρη του, Sophie Delafontaine, η δημιουργική διευθύντρια και ο μικρότερος γιος του, Olivier, ηγείται της ανάπτυξης αμερικανικών μπουτίκ της μάρκας.

Πηγή: longchamp.gr