Όπως αναφέρεται και στο WWD, η ταινία μικρού μήκους βασίζεται στο «σουρεαλιστικό και πλούσιο σε συμβολισμούς έργο του Λάνθιμου», ο οποίος τοποθετεί την ηθοποιό μέσα σε αρχετυπικά σκηνικά της σύγχρονης ζωής και τη βοηθά σκηνοθετικά να υποδυθεί τρεις διαφορετικούς χαρακτήρες. «Οι ταινίες μικρού μήκους όπως αυτή είναι μια παιχνιδιάρικη συνεργασία για ηθοποιούς και σκηνοθέτες, μας δίνει την ευκαιρία να συνεργαστούμε με διαφορετικό τρόπο», είπε μεταξύ άλλων η ηθοποιός στο WWD.
Η ταινία, όπως δήλωσε η Prada, αντικατοπτρίζει όχι μόνο τις πολλές εκδοχές της Galleria όλα αυτά τα χρόνια, καθώς και τα πολλαπλά στιλ που προσφέρονται κάθε σεζόν, αλλά «διερευνά επίσης τη ρευστότητα της περσόνας». «Η ιδέα για αυτήν την καμπάνια της Prada είναι ένα παιχνίδι με την ταυτότητα, τις ταυτότητες που ζουν μέσα σε όλους μας, τις διαφορετικές μάσκες που φοράμε, τους διαφορετικούς χαρακτήρες που υποδυόμαστε, τους διαφορετικούς ανθρώπους που είμαστε με άλλους ανθρώπους, σε διαφορετικές σχέσεις», εξήγησε η Γιόχανσον.
Πηγή : jenny.gr