CHIARA FERRAGNI: ΑΠΟ ΤΟ INSTAGRAM ΣΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΙΤΑΛΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ ΜΟΔΑΣ TOD’S

Η 33χρονη, που είναι πολύ διάσημη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχοντας 23 εκατ. ακόλουθους, συμβάλλει στην προσπάθεια του οίκου να προσεγγίσει αγοραστές νεότερης ηλικίας.

Ως μέλος του διοικητικού συμβουλίου του ιταλικού οίκου μόδας Tod’s διορίστηκε η διάσημη influencer του Instagram, Κιάρα Φεράνι. Σε ανακοίνωσή της, η Tod’s ανέφερε ότι η εν λόγω απόφαση ήρθε, μετά την προσπάθειά της να αναπτύξει τον κλάδο, κερδίζοντας αγοραστές νεότερης ηλικίας.

Πράγματι, μετά την ανακοίνωση για το διορισμό της, η μετοχή του οίκου μόδας κατέγραψε άλμα άνω του 5%. Το γεγονός δικαιολογεί το μεγάλο κοινό, που έχει η 33χρονη Κιάρα Φεράνι στο Instagram, που ανέρχεται σε 23 εκατ. followers. Στο παρελθόν η εταιρεία είχε προσπαθήσει ξανά να προσελκύσει νεότερο κοινό, με πρώτη της προσπάθεια την αλλαγή των εμπορικών σημάτων της το 2017, που δεν ευδοκίμησε τελικά, λόγω της πανδημίας.
Φυσικά, η προσθήκη της Κιάρα Φεράνι στο διοικητικό συμβούλιο του ιταλικού οίκου μόδας στοχεύει και στην προώθηση αυτής της προσπάθειας. Ένας Ιταλός χρηματιστής αναφέρει: «Η είσοδος της Φεράνι στο συμβούλιο της Tod’s θα οδηγήσει σε αύξηση της αναγνωρισιμότητας του εμπορικού σήματος. Οι επενδυτές ελπίζουν ότι θα βοηθήσει να προωθηθούν οι πωλήσεις του ομίλου στη σημερινή δύσκολη αγορά.»
Σύμφωνα με τις πρόσφατες εκτιμήσεις της εταιρείας συμβούλων Bain, όσοι γεννήθηκαν μετά το 1995 θα αντιστοιχούν το 2025 στα 2/3 της συνολικής ζήτησης στον κλάδο ειδών πολυτελείας, όπου και δραστηριοποιείται η Tod’s. Η αύξηση από το 2019 είναι τεράστια, καθώς τότε οι γενιές αυτές αντιστοιχούσαν στο 45% του κοινού. Όπως δήλωσε και ο ιταλικός οίκος, η Κιάρα Φερράνι μπορεί να συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στην συγκέντρωση αγοραστών από αυτό το ηλικιακό group.

Ανέφεραν στη δήλωση τους: «Είμαστε σίγουροι ότι οι γνώσεις της Κιάρα σχετικά με τον κόσμο των νέων, σε συνδυασμό με την εμπειρία των υπόλοιπων μελών του συμβουλίου, μπορεί να οδηγήσει σε απόψεις που επικεντρώνονται περισσότερο στην αλληλεγγύη προς άλλους, με μεγαλύτερη έμφαση στις νεότερες γενιές που τώρα περισσότερο από ποτέ, χρειάζονται να τις ακούσει κάποιος.»