WO7: ΤΟ ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΤΗΣ MERCEDES

Η νέα W07 είναι το 7ο μονοθέσιο που κατασκευάζει η Mercedes από τη στιγμή που επέστρεψε το 2010 ως κατασκευαστής σασί στη F1. Καθότι ξεκίνησαν οι δοκιμές εξέλιξης στην πίστα του Μοντμελό στη Βαρκελώνη οι ασημί έχουν προγραμματίσει να κάνουν αποκαλυπτήρια με μαύρο σεντόνι οι Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ στο pit lane. Παραταύτα χθες αποφάσισαν να δώσουν εικόνες από το νέο τους μονοθέσιο παίζοντας το παιχνίδι της δημοσιότητας στο Διαδίκτυο.

Ήδη το νέο μονοθέσιο έχει ολοκληρώσει το shakedown την Παρασκευή στο πλαίσιο κινηματογράφησης που έγινε στην πίστα του Σίλβερστον στην Αγγλία.

Δίνοντας το πλαίσιο του νέου μονοθεσίου ο επικεφαλής μηχανολογίας της ομάδας Πάντι Λόου τόνισε: «Είναι πολύ δύσκολο να αλλάξεις τελείως τα πράγματα ενώ οι κανονισμοί είναι σταθεροί από χρονιά σε χρονιά. Στόχος μας ήταν να κάνουμε θεαματικές βελτιώσεις σε κάποια μεμονωμένα σημεία ίσως και με μικρή αξία. Κάποια διαμόρφωση χώρου στο εσωτερικό ή ένα νέο σχέδιο ανάρτησης. Οπότε παρότι το μονοθέσιο δείχνει ίδιο με το προηγούμενο εξωτερικά και αυτό είναι αποτέλεσμα της σταθερότητας των κανονισμών, εσωτερικά έχουν γίνει πολλές μικρές καινοτόμες αλλαγές που συνθέτουν τη συνολικά βελτιωμένη εικόνα της φετινής χρονιάς. Μετά από μια μεγάλη επιτυχία το 2015 στόχος μας ήταν να επικεντρώσουμε την προσοχή μας στις περιοχές που υστερούσαμε και να βελτιωθούμε. Θέλουμε να είμαστε άριστοι σε όλα τα σημεία και παρότι τα αποτελέσματά μας ήταν τέλεια πέρυσι υπάρχουν πολλά στα οποία μπορούμε να καλυτερεύσουμε. Αυτή είναι η κουλτούρα που διαχέουμε σε όλη την δομή της ομάδας μια αέναη προσπάθεια για να πετύχουμε κάτι καλύτερο. Το 2015 κάποιοι αγώνες δεν πήγαν όπως το σχεδιάζαμε ειδικά η Σιγκαπούρη οπότε όλα αυτά χρειάζονταν βελτίωση».
Φωτογραφία της νέας υβριδικής μηχανής της Mercedes. Δεξιά διακρίνονται οι μπαταρίες.

Θεωρείται δεδομένο πως το μεγάλο πλεονέκτημα της Mercedes είναι η απόδοση της υβριδικής μηχανής.

Ο επικεφαλής του σχετικού τμήματος Άντι Κάουελ αναφερόμενος στους κανονισμούς και τους περιορισμούς που αυτοί θέτουν είπε: « Οι 32 αλλαγές που μπορούμε να κάνουμε είναι αρκετές. Ψάξαμε σε όλους τους τομείς που εκτιμούσαμε πως μπορεί να επιδέχονται βελτιώσεις. Φέτος έχουμε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε 5 υβριδικές μηχανές αντί για 4 πέρυσι. Αυτό φαινομενικά μας βοηθά αφού σε κάθε μηχανή αναλογούν λιγότερα αγωνιστικά χιλιόμετρα. Όμως εμείς δεν αλλάξαμε όρια κάθε υβριδική μηχανή πρέπει ν’ αντέχει 5 αγώνες. Θεωρητικά λοιπόν θα χρησιμοποιήσουμε 4 μόνο μηχανές για τους 20 αγώνες και θα έχουμε μια για τον τελευταίο. Αυτό μας δίνει περιθώρια ευελιξίας ώστε ν’ αντιδράσουμε αν έχουμε κάποιο πρόβλημα αξιοπιστίας».


Ο πρώτος αγώνας της χρονιάς είναι προγραμματισμένος για τις 20/3 στη Μελβούρνη της Αυστραλίας.  

Πηγή: protothema.gr