ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ HEALTHONIST

Vogue-2012-May-18Dec14-Angelo-Pennetta_b

Our Rating

7

Προσπαθείς να ισορροπήσεις τον υγιή τρόπο ζωής με την ροπή σου προς τον ηδονισμό των πάρτι; Υπάρχει ορισμός γι’ αυτό.

Όλοι γνωρίζουμε πως το να τρως υγιεινά, να πίνεις λιγότερο αλκοόλ και να μειώνεις την ζάχαρη βοηθά το σώμα μας να λειτουργήσει πιο αποτελεσματικά. Αλλά κατά τη διάρκεια των γιορτών, όταν η εποχή των πάρτι είναι στο ζενίθ της, πώς περιμένεις να διατηρήσεις τον υγιή σου τρόπο ζωής χωρίς να χάσεις τους εορτασμούς;

Εάν δεν γίνεις το είδος του ανθρώπου που φέρνει το δικό του γεύμα και τον δικό του πράσινο χυμό σε ένα τραπέζι με πολύ αλκοόλ -και σε προτρέπουμε να μην γίνεις αυτό το άτομο- πρέπει να υπάρχει ένας τρόπος να συνδυάσεις την αγάπη σου για τα πάρτι, αλλά και τα προγράμματα γυμναστικής.

Φυσικά, υπάρχει όνομα για αυτή την ανάμειξη της υγείας και του ηδονισμού: Υγιειδονισμός-Healthonism, επινοημένος από το JWT Innovation Group που επίσης χρησιμοποίησε τον όρο “προσεκτική διασκέδαση” για να περιγράψει τη νέα τάση. Αλλά πως πετυχαίνεις αυτή την ισορροπία;

  • Συνέχισε το πρόγραμμα γυμναστικής σου. Μια healthonist δεν χάνει τις pilates για τίποτα. Κανόνισε, για παράδειγμα, την Bikram Yoga για άλλη στιγμή μέσα στην εβδομάδα, αλλά την μέρα πριν και μετά από ένα πάρτι ακολούθησε κάτι δυνατό-θέλεις να ιδρώσεις, αλλά το να γυμναστείς υπερβολικά μπορεί να σε αφυδατώσει. Και πήγαινε σε ένα πρόγραμμα σε μεσημεριανή ώρα που είναι λιγότερο πιθανό να ακυρώσεις.
  • Μην φορτωθείς με υδατάνθρακες. Το υγιεινό λίπος και οι πρωτεΐνες χωνεύονται πιο αργά, οπότε προτίμησέ τους και θα αποτρέψουν το αλκοόλ από το να απορροφηθεί υπερβολικά γρήγορα στη ροή του αίματός σου και βασικά θα σε σταματήσει από το να μεθύσεις πολύ γρήγορα.
  • Σκέψου τι πίνεις. Οι healthonists γνωρίζουν ότι το κόκκινο κρασί έχει λιγότερη ζάχαρη απ’ ότι το άσπρο, αλλά ακόμα καλύτερα θα στραφούν σ ‘ένα φρουτώδες cocktail.
  • Χόρεψε όλη την νύχτα. Είναι ένα είδος γυμναστικής και αυτό.
  • Μην αφήσεις τον οργανισμό σου να αφυδατωθεί. Προτίμησε μη αλκοολούχα ποτά αντί των αλκοολούχων. Το να έχεις κάτι στο χέρι σου για να πίνεις είναι πιο εύκολο από το να έχεις κάτι που με δυσκολία καταπίνεται.
  • Προσπάθησε να αποφύγεις να πέσεις αμέσως στο κρεβάτι μόλις γυρίσεις. Εάν θες κάτι να φας, προτίμησε την μπανάνα-είναι πλούσια σε κάλιο, το οποίο χάνεται εξαιτίας του αλκοόλ. Η αρχισυντάκτρια της Vogue, Calgary Avansino, προτείνει να φτιάξεις ένα αποτοξινωτικό τσάι με πολλά βότανα για να σε ενυδατώσει και πιες το όσο ξεβάφεσαι.
  • Γέμισε το κουτί ανάγκης για το μεθύσι και αντί ασπιρίνης προτίμησε νερό καρύδας όταν ξυπνήσεις για να σε ενυδατώσει και να σε γεμίσει με ηλεκτρολύτες και κάλιο. Θα αισθανθείς καλύτερα με φυσικό τρόπο.
  • Φτιάξε σπιτικά σφηνάκια. Στρέψου στον κουρκουμά-έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και περιέχει σίδηρο, βιταμίνη B6 και κάλιο-. Τέλος, ο συνδυασμός κουρκουμά με τζίντζερ, θα σε βοηθήσει να σταματήσει η ναυτία που μπορεί να έχεις μετά από το υπερβολικό ποτό.