8 ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΣΕ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ «ΝΕΟ»

Το κυνήγι μας για να κρατήσουμε όσο περισσότερο μπορούμε τη νεανικότητα μας στην εξωτερική κυρίως εμφάνιση, είναι αγωνιώδες και διαρκές. Δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην προσπαθεί όσο μπορεί και με τα μέσα που διαθέτει, για να κρατήσει το νέο στην όψη του. Εκτός από την όψη, υπάρχει και η κάτοψη, δηλαδή το πως αισθάνεσαι μέσα σου, όχι σε ψυχολογικό επίπεδο, αλλά σε βιολογικό, πώς μπορεί να λειτουργήσει ο οργανισμός σου καλύτερα ώστε να μην «γηραίνεται» το έξω. Υπάρχουν 8 τροφές που θα το πετύχουν.

Προφανώς δεν μιλάμε για τεχνητές παρεμβάσεις. Μιλάμε για φυσικά γιατροσόφια που έχουν αποδεδειγμένα πετύχει αυτόν το σκοπό. Οι τροφές και συγκεκριμένες ουσίες που περιλαμβάνονται σε αυτές είναι που μπορούν να το πετύχουν. Οι 8 τροφές που ακολουθούν έχουν τον τρόπο να σου τονώσουν τη νεανικότητα.

8. Το παρθένο ελαιόλαδο, το ελληνικό καμάρι, είναι πάντα μέρος μιας διατροφής που ισχυροποιεί τη νεότητα. Μειώνει την πίεση, μειώνει τον κίνδυνο καρδιακού επεισοδίου και καρκίνου, εμποδίζει το μεταβολικό σύνδρομο και ως γνωστόν αν το αλείψεις στο δέρμα σου, προστατεύεσαι από τον ήλιο.

7. Με το πράσινο τσάι θα παρεμποδίσεις την ανάπτυξη των μορίων που απελευθερώνονται από το στρες, να δημιουργήσουν ζημιές στα κύτταρα σου. Αυτό οφείλεται στα αντιοξειδωτικά που διαθέτει.

6. Ψάρια. Ιδίως τα λιπαρά ψάρια, που έχουν μπόλικο ω-3. Ιδίως ο σολωμός που διαθέτει την ασταξανθίνη, μια ουσία που βοηθάει το δέρμα να παραμείνει νεανικό.

5. Η μαύρη σοκολάτα μειώνει την αρτηριακή πίεση, καλυτερεύει την κυκλοφορία του αίματος και την ελαστικότητα. Αυτά οφείλονται στις φλαβανόλες που διαθέτει.

4. Ο λιναρόσπορος είναι μια υποτιμημένη τροφή που έχει πολύ αποτελεσματική επίδραση όμως. Οι λιγνάνες που διαθέτει, καθώς και το ω-3, σταθεροποιούν τα επίπεδα ινσουλίνης, κοντρολάρουν το ζάκχαρο και την χοληστερόλη, ενώ μειώνουν τον κίνδυνο για καρκίνο του προστάτη και του μαστού.

3. Το ρόδι δεν πρέπει μόνο να το σπας μπροστά στην πόρτα κάθε Πρωτοχρονιά, αλλά τους σπόρους του πρέπει να τους βάζεις στην διατροφή σου, είτε σε σαλάτα είτε στο γιαούρτι σου. Προστατεύει το δέρμα από τον ήλιο, αντιμετωπίζει τις φλεγμονές και είναι βασικό διατροφικό στοιχείο για όσους έχουν καρκίνο του παχέος εντέρου.

2. Για να αποκτήσεις βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και να τονώσεις το καλό λίπος της καρδιάς, το αβοκάντο είναι η λύση. Είναι πλούσιο σε ίνες και πολυυδροξυλιώμενες λιπαρές αλκοόλες, μονοακόρεστα λιπαρά, λουτεΐνη και ζεαξανθίνη, που θωρακίζουν το δέρμα και το DNA.

1. Ζωμός οστών. Μπορεί να σας ακούγεται παράξενο, αλλά εσχάτως έχει γίνει πολύ δημοφιλές, γιατί περιέχει υψηλές ποσότητες κολλαγόνου, το οποίο όταν μαγειρευτεί γίνεται ζελατίνη και απελευθερώνει γλυκίνη, προλίνη και υδροξυπρολίνη. Με αυτές τις ουσίες παράγεται από το σώμα νέο κολλαγόνο που προκαλεί ελαστικότητα, σωστή υγρασία και μειώνει τις ρυτίδες.

Πηγή: toratora.gr