COCA-COLA: ΕΠΕΝΔΥΣΗ 6 ΕΚΑΤ. ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Στο ποσό των 6 εκατ. δολαρίων ανέρχεται η συνολική επένδυση του ιδρύματος της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation) στην Ελλάδα, από το 2010 μέχρι σήμερα.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, το ίδρυμα έχει επενδύσει στην Ελλάδα σε προγράμματα που συμβάλλουν στην αντιμετώπιση σημαντικών κοινωνικών θεμάτων, όπως η προστασία του περιβάλλοντος και η στήριξη των νέων και συνεχίζει προς την ίδια κατεύθυνση, με μια νέα δωρεά 500.000 δολαρίων για το 2017-2018, φθάνοντας συνολικά στα 6 εκατ. δολάρια.
Στο πλαίσιο της μακροπρόθεσμης δέσμευσης της εταιρείας να στηρίζει τους νέους της Ελλάδας, η νέα δωρεά αφορά σε προγράμματα ενίσχυσης της νεανικής επιχειρηματικότητας και απασχολησιμότητας, όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

Συγκεκριμένα, με το ποσό των 500.000 δολαρίων θα ενισχυθούν τρία σημαντικά προγράμματα:

  • Οι Τhink Young «Σχολές Επιχειρηματικότητας», μετά την επιτυχία του 2015 και 2016, επιστρέφουν στην Ελλάδα σε 4 πόλεις, σε συνεργασία με την διεθνή μη κερδοσκοπική οργάνωση «Think Young», προσφέροντας σε νέους Έλληνες τα εφόδια να μετατρέψουν τις ιδέες τους σε επιχειρηματική πραγματικότητα.
  • Το πρόγραμμα 6μηνης αμειβόμενης απασχόλησης ReGeneration, το οποίο η Coca-Cola υποστηρίζει τα τελευταία 4 χρόνια, θα ενισχυθεί περαιτέρω, μέσω της χρηματοδότησης του προγράμματος εκπαίδευσης και ανάπτυξης, το οποίο θα προσφέρει σε ταλαντούχους νέους της χώρας μας τις αναγκαίες δεξιότητες που απαιτεί η αγορά εργασίας στην Ελλάδα, ιδιαίτερα στους κλάδους του τουρισμού και της πληροφορικής.
  • Το πρόγραμμα Counting Stars, που στόχο έχει να στηρίξει νέες γυναίκες ανά την Ελλάδα να ξεκινήσουν μια ιδέα και να την κάνουν πραγματικότητα ή να ενδυναμώσουν την ήδη υπάρχουσα επιχείρησή τους. Το πρόγραμμα δίνει ιδιαίτερη έμφαση σε στρατηγικούς τομείς της ελληνικής οικονομίας, όπως ο τουρισμός, η αγροτική παραγωγή και η βιοτεχνία.

«Με την υποστήριξη του ιδρύματος της Coca-Cola, στηρίζουμε την ελληνική κοινωνία, με επίκεντρο τους νέους που αποτελούν την καρδιά και το μέλλον της χώρας μας» αναφέρει η Νεκταρία Μητράκου, διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας, Coca-Cola Hellas, με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα.

Πηγή: thepaper.gr